Využijte třeba interiéru trolejbusů

20.5.2018
Nezařazené

Uvádíte-li na trh nový produkt, pak je marketingový tým plně zaměstnán. Propagace nového produktu je významný krok celé firmy, a proto se nemůže do procesu nabízení zákazníkům vloudit jediná chybička. Produkt máte zcela jistě ošetřen ochrannou známkou. Obchodní prezentaci máte připravenou přesně podle zásad, které směřují k dané cílové skupině. Logo, slogany a drobné dárky pro zákazníky jsou také připraveny. Je zajištěna i reklama v MHD? O tom jste neuvažovali? Tak to si ještě dobře rozmyslete, zda tento typ propagace je pro Váš kvalitní produkt vhodný. Je totiž velmi účinný. 

Účinnost se rovná zisk

Každý odborník v oboru marketing si je vědom smyslu reklamy. Má úlohu informovat o produktu, přesvědčovat o kvalitách produktu a v neposlední řadě také stále připomínat, že produkt je na trhu stále k dispozici. Všechny tyto úlohy splňuje výše uvedený typ propagace. Co takový cestující v autobuse nebo tramvaji dělá? Většinou se nudí. Takže se dívá kolem sebe a čte si a prohlíží, co všechno je v interiéru umístěno. A víte Vy, kolik lidí denně přepraví taková jedna autobusová linka? Takže si to spočítejte!

Comments are closed !